This profile has been claimed by the business owner or representative.
4541 South Decatur Street, Englewood, CO, 80110, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 08:00 a.m. to 5:00 p.m. | |
| Tue | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Wed | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Thu | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Fri | 08:00 a.m. to 8:00 p.m. | |
| Sat | 07:00 a.m. to 4:00 p.m. | |
| Sun | Closed |
Ryan was recommended to us by our neighbors. He is awesome. He always shows up, is courteous, thorough, and professional. So much so that we recommended him to our new neighbors. He has kept our home spider free and our yard vole free and wasp free.
As Executive Director of Hearts & Horses, I rely on the professionalism and expertise of Kevin and his team at EnviroPest. We couldn't be more grateful and appreciative of their pro-bono services to keep our property, equines and humans safely 'pest free.'
Terrible company-was told by the lady in the office that our service covered voles. The technician came out and we were told it was not covered and would cost us $400. We paid the $400 for service they said was completed but did nothing for the rodents in the back yard. In fact, the activity worsened after their service. I called and was told the technician would return. Nothing happened. I reached out again and was told the technician would call me-no response, I then asked to cancel my monthly service in writing on August ... read more
Business response:
Michelle, We’re very sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the miscommunication and unresolved issues. This is not the level of service we strive to provide. We take your feedback seriously.
This company suddenly charged $200 on my account without any proper notification or notice. If I don't hear from a manager about this charge, I will file complaints with state and local regulatory agencies and may potentially seek recourse in civil court.
Business response:
Dear Jeremy, I’m sorry to hear that you are still upset after we fully refunded you with our sincere apology for the inconvenience. We have thousands of customers that utilize our EZpay program, which bills their credit card without the hassles of traditional invoicing. Again, we apologize if this was not explained correctly when you signed up for your service.
I just got scammed! I called and asked for a service to investigate a possible mouse problem. Unfortunately for me I made the mistake of saying I wanted just a one time service thinking I was implying an inspection of the problem and was then billed for $350 instead of the $89 charge for an investigation. When I got the bill and report I called about the charge. The report stated nothing was found, a couple traps were set and a hole on the outside was filled. They refused to even work with me on the bill and misundersta... read more
Business response:
So sorry for the confusion!
EnviroPest has a 4.7 star rating with 1,594 reviews.
EnviroPest is closed now. It will open on Monday at 8:00 a.m.